Κάθε βιβλίο, ένα καράβι....

Πάμε να ταξιδέψουμε την ψυχή μας....

Γερό σκαρί κάθε βιβλίο, μπορεί να μας φτάσει μακριά....



22 Φεβρουαρίου 2012

Αλλαγές και σκόρπιες σκέψεις....

Είναι τόσα που συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό δίπλα μας, μέσα μας, γύρω μας που θα μπορούσα κάθε μέρα να γράφω κατεβατά, αλλά δεν είμαι σίγουρη οτι θα κρατούσα την ψυχραιμία μου και κυρίως την.... γλώσσα μου και η Λένα νευριασμένη δεν είναι για να την γνωρίζει κανείς!
Επέλεξα την σιωπή, όσο κι αν μου έλειψε αυτή εδώ η γωνιά που τόσο μου θυμίζει το ημερολόγιο που κρατούσα στην εφηβεία μου και γέμιζα τις σελίδες του με την οργή, την θλίψη και τα δάκρυα....
Όπως όλοι, άκουγα ειδήσεις, διάβαζα και ξεσπούσα αλλού τα νεύρα μου και την πίκρα μου για όσα συμβαίνουν. Η αίσθηση οτι είμαστε θεατές σε μια παράσταση που δεν επιλέξαμε, που δεν θέλαμε, που δεν φανταστήκαμε, μαζί με την επίγνωση των λαθών μας (γιατί υπήρξαν πολλά), μ' έκανε να νιώθω ανίσχυρη λύσσα κι όταν είμαι έτσι, επιλέγω την σιωπή...
Συμβαίνουν επίσης πολλά γύρω μου τον τελευταίο καιρό, στο φιλικό μου περιβάλλον και ελάχιστα είναι ευχάριστα. Είναι όλα πολύ σοβαρά και επειδή έχουν να κάνουν με θέματα υγείας είναι  αξεπέραστα και εξαιρετικά επώδυνα....
Με βοήθησε και με βοηθάει πολύ η ηρωίδα μου... Η Ντάτα μου... Παράξενο όνομα θα μου πείτε.... Ακόμα πιο αλλόκοτη η ζωή της και χάθηκα στα μονοπάτια της χωρίς να υπάρχουν περιθώρια για καμιά άλλη σκέψη... ευτυχώς...
Θέλω λοιπόν να σας ζητήσω συγνώμη αν χάθηκα, αν δεν είμαι τόσο τυπική στις απαντήσεις μου αλλά και στις αναρτήσεις μου όπως παλιά... Ψάχνω τις ισορροπίες μου και επειδή αυτό κάνω μια ζωή όταν γύρω μου όλα στενεύουν επικίνδυνα, μπορώ να σας βεβαιώσω οτι πολύ σύντομα θα...αναλάβω και πάλι!

Έκανα την αρχή σήμερα αλλάζοντας το ιστολόγιό μου. Το....έβαψα, το ανακαίνισα για να είναι έτοιμο να δεχτεί την Ηρώ μου... το νέο βιβλίο που θα κυκλοφορήσει στις 10 Μαΐου με τίτλο: Όσο αντέχει η ψυχή....
Παράλληλα συνεχίζω το βιβλίο που γράφω τώρα και το μόνο που μπορώ να σας πω είναι οτι μ' έχει συνεπάρει τόσο που μέσα μου διέγραψε όλα όσα προηγήθηκαν.... Θα τα πούμε εν καιρώ όμως.....
Προς το παρόν είμαι εδώ, μπροστά στον υπολογιστή μου, δουλεύω ασταμάτητα και σε λίγο θα σας έχω και νέα για το βιβλίο του Μαΐου..... Ξέρω οτι είστε δίπλα μου και σας ευχαριστώ γι αυτό.....


25 σχόλια:

  1. να 'ξερες πόσο ανυπομονώ για το καινούριο σου βιβλίο... για ένα ταξίδι, που θα αποδειχθεί και πάλι σύντομο αλλά τόσο συναρπαστικό και ουσιώδες!!!!!

    Λενάκι.... με γεια τα καινούρια σου!!!!!!!! όμορφη ανακαίνιση... και τώρα ανακαίνιση μέσα μας!!!!

    φιλάκια από την βροχερή και ανεμοδαρμένη Πάτρα......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαι ειλικρινής τώρα πια που το έχω δουλέψει και ξαναδουλέψει και θα το ξαναδουλέψω μέχρι να βγει στις προθήκες, κι εγώ ανυπομονώ!!! Φιλιά καλό μου!

      Διαγραφή
  2. Ανυπομονώ να έρθει ο Μάιος! Να είστε πάντα καλά και να μας προσφέρετε απλόχερα τις δημιουργίες σας! Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ, ελπίζω το βιβλίο να σας κερδίσει!

      Διαγραφή
  3. Nα είστε καλά περιμένουμε με χαρά το νέο σας βιβλίο !Ένα καινούριο ταξίδι και πάλι.......!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μεγάλο ταξίδι θα έλεγα! Η Ηρώ μου μέσα από τρικυμίες που μοιάζουν να μην έχουν τέλος ανακαλύπτει πόσο αντέχει μια ψυχή....

      Διαγραφή
  4. ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να είσαι σίγουρη οτι την νιώθω μέχρι τα βάθη της ψυχής μου! Σας ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Στις δύσκολες μέρες που περνάμε τα νοερά ταξίδια και οι αποδράσεις μέσα απ' τις σελίδες των βιβλίων είναι απ' τις ελάχιστες απολαύσεις που έχουν μείνει για να θρέφουν την ψυχή μας . Εξακολουθείστε να γράφετε, διότι τα βιβλία σας είναι πραγματικά πολύτιμα και απαραίτητα για τους αναγνώστες σας .
    Με αγάπη ,
    Βαρβάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά! Πραγματικά γι αυτό τα γράφω! Ταξιδεύουν πρώτα εμένα και μετά μοιραζόμαστε όλοι μαζί συναισθήματα, δάκρυα και χαμόγελα...ευχαριστώ...

      Διαγραφή
  6. Είναι πολύ σπουδαίο αυτό που έχεις.....το να μπορείς δηλαδή να ξεχνιέσαι ταξιδεύοντας στα γραπτά σου!!! Ευλογία θα το έλεγα!!!
    Σου εύχομαι να ΄χεις πάντα τέτοιες διεξόδους στη ζωή σου, όσο για το νέο βιβλίο σου που πρόκειται να κυκλοφορήσει εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και να αγαπηθεί το ίδιο με τα προηγούμενά σου!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι ευλογία! Το ανακάλυψα πολύ νωρίς, στα παιδικά μου χρόνια, αλλά ποτέ δεν φαντάστηκα οτι στα ταξίδια μου κάποια στιγμή θα είχα τόσους συνταξιδιώτες....ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Ανυπομονώ και εγώ όπως και πολλοί άλλοι να διαβάσω το καινούργιο σας βιβλίο...ελπίζω να έρθετε και στην έκθεση βιβλίου της Θεσσαλονίκης για να σας γνωρίσω και από κοντά.

    Γιάννης Αντωνίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι οτι φέτος τα πράγματα με την έκθεση είναι λίγο μπερδεμένα και δεν ξέρω πώς και πού και πότε θα βρεθώ στην Θεσσαλονίκη. αλλά κι αν ακόμα δεν είμαι στην έκθεση, σίγουρα θα γίνει κάποια παρουσίαση στην αγαπημένη πόλη! Σας ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Περιμένω με ανυπομονησία το καινούριο σας βιβλίο...Το αγαπημένο μου είναι το Βαλς....Το ερωτεύτηκα αυτο το βιβλίο...Έκλαιγα και γελούσα παράλληλα με αυτό!!!>........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, κι εγώ το λατρεύω το Βαλς! Όσο για το καινούριο, λίγη υπομονή μέχρι τις 10 Μαίου!

      Διαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λένα μου πρώτη φορά γράφω στο blog σου, αλλά μετά την ανάγνωση των βιβλίων σου, σε νιώθω δικό μου άνθρωπο και γι'αυτό επέλεξα τον ενικό.. 10 Μαίου, ε; Πως θα περάσουν οι μέρες μέχρι τότε; 2 μήνες και 5 μέρες έμειναν.. Μετράμε αντίστροφα λοιπόν! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις, και εμείς θα'μαστε πάντα "δίπλα σου"..
    Με αγάπη,
    Κάτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την λοιπόν! Ναι στις 10 Μαίου θα βγει για να γνωριστείτε η Ηρώ μου.... Ελπίζω να την αγαπήσετε όπως κι εγώ όταν την δημιουργούσα, λέξη λέξη....

      Διαγραφή
    2. Καλώς σε βρήκα :) Ανυπομονώ να την γνωρίσω. Όσο για το αν θα την αγαπήσω..; Είμαι σίγουρη!
      Αυτή τη περίοδο διαβάζω το "Η άλλη πλευρά του νομίσματος". Ανυπομονώ να δω ποιο "λιμάνι" θα διαλέξει ο Ανδρέας.. Έχω μία ιδέα, θέλω να δω αν θα πέσω μέσα. Καλή σου μέρα Λένα μου!

      Διαγραφή
    3. Αν πρόσεξες όσο πρέπει την εισαγωγή, τότε αποκλείεται να μην το πετύχεις!!!!

      Διαγραφή
  11. Λένα μου ανυπομωνω για το βιβλίο του Μαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σας αγαπησα πολυ εσας και τα βιβλια σας η αγαπημενη μου ηρω μου θυμισε πολλα απο την ζωη μου ηταν σαν να γραφατε για μενα προσωπικα σαν να γραφατε πολλες αγνωστες σελιδες της δικης μου ζωης απο εμπειριες μεχρι συναισθηματα σαν να σας τα ειχα διηγηθει εγω προσωπικα αγορασα σημερα το σπιτι διπλα στο ποταμι περιμενω να νυχτωσει για να το αρχισω με την ησυχια μου περιμενω και την αλλη φιλη που δινει δυναμη την ντατα να μαθω τα παντα και γι αυτην σας φιλω με εκτιμηση καλη δυναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη που καθυστέρησα τόσο την απάντηση, αλλά έλειπα για παρουσιάσεις έναν ολόκληρο μήνα! Να είστε καλά για τα όμορφα λόγια σας,ελπίζω και το ποτάμι μου ν' αγγίξει την ψυχή σας!

      Διαγραφή