Κάθε βιβλίο, ένα καράβι....

Πάμε να ταξιδέψουμε την ψυχή μας....

Γερό σκαρί κάθε βιβλίο, μπορεί να μας φτάσει μακριά....



24 Ιουλίου 2010

Διακοπές μακράς διαρκείας!

Ήρθε η ώρα να πω κι εγώ ένα προσωρινό "Αντίο" στην blogoσφαιρα! Ερήμωσαν οι "γειτονιές" όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, οι παραλίες είναι πιο ελκυστικές από ένα....πληκτρολόγιο! Φέτος έχω σκοπό να κάνω διακοπές μακράς διαρκείας! Πέρσι έφυγα για 5 μέρες και είδα οτι δεν ξεκουράστηκα τελικά. Φορτωμένο το μισό αυτής της χρονιάς και το υπόλοιπό της προβλέπεται ακόμα πιο δύσκολο και κουραστικό.... Έτσι λοιπόν θα φεύγω και θα έρχομαι όλο τον Αύγουστο και η αρχή γίνεται από .... αύριο! Το Πάπιγκο με περιμένει και μετά.... Δεν θα σας πω! Θα τα μάθετε όλα με φωτογραφίες, αργότερα!
Και θα έχω και εκπλήξεις όταν γυρίσω με το καλό.... Σας έχω κρατήσει ένα δύο μυστικά για να τα μάθετε όταν έρθει η ώρα....
Μαζί με μένα, φεύγει και ο.... τελευταίος των Μοΐκανών,  ο Νικόδημος από το blog ΤΕΡΑ ΑΜΟΥ κι αν δεν το έχετε επισκεφθεί έχετε χάσει ένα από τα πλέον βιβλιοφιλικά blogs! Λίγο πριν κλείσει μου έδωσε την χαρά να δω ένα υπέροχο  αφιέρωμά του στο Τελευταίο τσιγάρο που μπορείτε να δείτε εδώ .
Εύχομαι σε όλους σας να περνάτε καλά, όπου κι αν είστε, οτι κι αν κάνετε! Ο υπολογιστής θ' ανοίξει τέλος Αυγούστου, το έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου, στα παιδιά μου, στον άντρα μου. Ούτε blogoσφαιρα, ούτε fb! Πλήρης η αποτοξίνωση φέτος!
Ραντεβού τον Σεπτέμβρη όπως έλεγαν και οι κινηματογράφοι παλιά!

20 σχόλια:

  1. Εύχομαι καλή ξεκούραση σε σας και την οικογένειά σας ! Να περάσετε καλά !

    Βαρβάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή ξεκούραση, καλά να περάσετε, να γεμίσετε τις μπαταρίες σας.
    Τζένη Καφαρακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μόνο που επιβάλλεται να σου πω τώρα είναι καλές διακοπές-ήρεμες και χαρούμενες- για να χαλαρώσεις και να επιστρέψεις με κέφι και έμπνευση κοντά μας το Σεπτέμβρη ...επιφυλάσσομαι να τα πούμε αφού είχα καιρό να το κάνω...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή ξεκούραση και να περάσετε όμορφα!!! Σας περιμένουμε στη Λήμνο!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να περάσετε όμορφα στις διακοπές σας και να ξεκουραστείτε...πριν από λίγες μέρες τελείωσα το βιβλίο σας "Το τελευταίο τσιγάρο"...απλά το λάτρεψα...όπως και όσα έχω διαβάσει από εσάς...("Βαλς με δώδεκα θεούς", "Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι", "Έρωτας σαν βροχή")...Η ιστορία του Μιχάλη και η φιλία του με την Μαρκέλλα δεν μπορεί να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο...ένα μεγάλο μπράβο και ένα ευχαριστώ για αυτό που προσφέρετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό απόγευμα Λένα μας. Έφτασε η ώρα για τις διακοπές σου...τυχερούλα!!! Αλί σε μας που θα πάμε τον Αύγουστο!!! Και τώρα τι γίνεται???? Που θα γράφουμε??? Με ποιούς θα μιλάμε??? Φεύγει και ο Νίκος.......Ένας ένας φεύγετε....είναι άδικο!!! Όπως και να έχουν τα πράγματα Λένα ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ, να μας έρθεις πισω ανανεωμένη, φρέσκια και μαυρισμένη!!!Χαιρετίσματα και ευχές σε όλη σου την οικογένεια, φιλιά πολλά ΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου φαινεται θα μεινω μονη να φυλαω την μπλογκογειτονια! Κλαψ!
    Καλες διακοπες, να περασετε τελεια και καλη επιστροφη σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόλις τελείωσα το βιβλίο σας 'Η άλλη πλευρά του νομίσματος'!Δεν έχω λόγια..Με ταξίδεψε!Νιώθω τυχερή που έπεσε στα χέρια μου!Με την επιστροφή σας θα διαβάσετε κι άλλα σχόλια μου, αφού ήδη προχώρησα σε επόμενο βιβλίο σας..Καλή ξεκούραση!Σας χρειάζεται για να "δημιουργείτε" και να τακιδεύετε με τις αφηγήσεις σας και εμάς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα θερμα μου συγχαρητήρια για τα αριστουργήματα σας και ... καλές διακοπές.

    Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλές διακοπές και τον Σεπτέβρη σας περιμένουμε ανανεωμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλές διακοπές και εγώ να ευχηθώ. Και οι δικές μου αρχίζουν σύντομα με παρέα το βιβλίο σας Έρωτας σαν βροχή' που ήδη με ταξιδεύει σε 'διακοπές' της καρδιάς. Αυτές που στα μονοπάτια της μας αρέσει να χανόμαστε!
    Visit my blog if you want www.coffee-talks.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γλυκειά μου Λένα, να μου αγκαλιάσεις τις θάλασσες που και φέτος θα μου λείψουν. Να πάρεις μια χούφτα άμμο και να την αφήσεις να κυλήσει αργά μέσα απ'τα δάχτυλά σου για χάρη μου. Και πάνω απ'όλα να ταξιδέψεις μέσα στη γαλήνη μιά υπέροχης παραλίας λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα. Ακόμα η Κλαίλια σου μου κρατάει παρέα αλλά όλο και κάποιος φίλος θα έλθει και θα του "φορτωθώ" να μου φέρει μερικές "ψυχούλες" ακόμα. Σε φιλώ. (Μαίρη Γκ. Ουγγαρία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητή κυρία Μαντά,
    Σας εύχομαι με την ευκαιρία των διακοπών σας να ξεκαβαλήσετε το καλάμι στο οποίο έχετε ανέβει χωρίς κανένα πραγματικό λόγο -γιατί εντάξει, δεν είστε πια κ ο Έσσε ούτε και οι πωλήσεις που κάνετε κ το κοινό στο οποίο απευθύνεστε δικαιολογούν την έπαρσή σας.Επίσης, θα σας πρότεινα να διαβάσετε κ κάποια βιβλία ξένων συγγραφέων,(όχι αυτά που διαφημίζει το alter)για να καταλάβετε τι σημαίνει συγγραφή. Αν θέλετε μπορώ να σας υποδείξω κάποια εγώ, μπροστά στα οποία τα δικά σας μοιάζουν με εκθέσεις δημοτικού. Τέλος, θα ήθελα να σας πώ οτι δε θα έπρεπε μόνο να δίνετε βάση στις πωλήσεις σας κ στα "φράγκα" που αυτές σας αποφέρουν, αλλά κ στην εικόνα που δίνετε...Γιατί όταν κάποιος σας επιπλήττει εδώ, οι απαντήσεις σας είναι τραγικές και στους αναγνώστες σας θα ΕΠΡΕΠΕ να απολογείστε κ όχι να απαξιείτε πιστεύοντας οτι είστε ανώτερη. Γιατί δεν είστε, πιστέψτε το!Αλοίμονο αν κάποιοι σαν κ εσάς περνιούνται για άνθρωποι των γραμμάτων κ του πνεύματος,έλεος... Όλα αυτά, για το "καλό" σας και κυρίως για το δικό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υ.Γ. Μήπως έχετε ανεβάσει εδώ αποσπάσματα της, ομολογουμένως, συλλεκτικής σας εμφάνισης στην εκπομπή "Κους- Κούς" του ALPHA? Ήταν πραγματικά μια υπέροχη επιλογή, έτσι, για να σας θαυμάσει το κοινό σας κ να σας αναδείξει ....ΓΥΥΥΥΥΥΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!!!!!ΚΑΛΑ ΜΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ!!!!!!!!
    ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΟΟΟΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΦΕΤΟΣ...ΤΑ ΡΟΥΦΑΓΑ.....ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΗΜΟΥΝ ΕΓΚΥΟΣ...ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΟΠΟΤΕ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΗΤΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!
    ΣΑΣ ΠΕΡΙΛΕΝΟΥΜΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά μπάνια κυρία Μαντά !!!!
    Εγώ μόλις γύρισα από τις διακοπούλες και σας καταλαβαίνω!!!!

    Καλή ξεκούραση λοιπόν γιατί ο χρόνος αυτός θα είναι για όλους μας κουραστικός ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ dp, και κατά καιρούς αγαζπητοί ανώνυμοι...

    μας κουράσατε!!αν η Λένα δεν σας ικανοποιεί, μην ασχολείστε μαζί της!!! μην μπαίνετε στο blog της, μην παρακολουθείτε την πορεία της, μην διαβάζετε τα βιβλία της!!

    Δεν έχουμε όλοι το επίπεδο το δικό σας να διαβάζουμε τα πιο "ψαγμένα" κατ' εσάς βιβλία...!!!!

    Γιατί λοιπόν χάνετε τον χρόνο σας, και χαλάτε την ζαχαρένια σας και σπάτε και τα δικά μας νεύρα? βρείτε καμιά άλλη γωνίτσα να εκφράσετε τις απόψεις σας, του ιδίου επιπέδου με εσάς και αφήστε μας επιτέλους ΗΣΥΧΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΦΤΑΝΕΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λενάκι μου καλό φθινόπωρο να έχουμε!!!!!!!!!!!!!!!!

    φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!!!ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!!!!ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΑΣ (ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΣΙΓΑΡΟ, ΕΡΩΤΑΣ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ)ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ !!! ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα!Παραπάνω έδωσα άτυπα το λόγο μου ότι με την επιστροφή σας θα βρείτε κι άλλα σχόλιά μου με εντυπώσεις..Όντως!Πριν λίγες μέρες τελείωσα το ''Σπίτι δίπλα στο ποτάμι''!Εκπληκτικό! Τώρα ταξιδεύω παρέα με την Κλαίλια..Μόλις μ αφήσει η συντροφιά της, θα τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή