Κάθε βιβλίο, ένα καράβι....

Πάμε να ταξιδέψουμε την ψυχή μας....

Γερό σκαρί κάθε βιβλίο, μπορεί να μας φτάσει μακριά....



10 Σεπτεμβρίου 2009

Οδηγίες προς...ναυτιλομένους και άλλα απαραίτητα!

Ήρθε η ώρα για να ξανακάνω αυτή την ανάρτηση, που θεωρώ απαραίτητη για να μην έχουμε παρεξηγήσεις!
ΑΡΧΙΣΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΒΙΒΛΙΟ!!!!!!!! (Όχι του 2010, αυτό είναι κιόλας έτοιμο για τον Μάιο, τα είπαμε!).
Αυτό τώρα σε γενικές γραμμές είναι καλό, αλλά έχει και τα δύσκολα! Όπως λοιπόν έδωσα οδηγίες στην οικογένεια (μην μου μιλάτε όταν γράφω, μην μου μιλάτε όταν σκέφτομαι, μην μου μιλάτε όταν διαβάζω αυτά που έχω γράψει, μη μου μιλάτε γενικώς!), έτσι σκέφτηκα πως πρέπει να κάνω και στους φίλους μου. Πάμε λοιπόν!
1) Μην μου στέλνετε στο face book, βιντεάκια, ιστοριούλες, ανέκδοτα κλπ, γιατί δεν θα προλαβαίνω να τα δω!
2) Μην μου στέλνετε mails τεραστίων διαστάσεων, γιατί δεν θα προλαβαίνω να τα διαβάζω και θ' αργώ ν' απαντήσω, γιατί είναι πια γνωστό ότι μόνη μου απαντώ, μόνη μου διαβάζω!
3) Θα κάνετε υπομονή που δεν θα είμαι πια τόσο τυπική στις απαντήσεις μου! ( Θ' αργώ, αλλά θ' απαντώ!)
4) Επίσης θα υπάρχουν και κείμενα δικά μου στο blog που έχουν γραφτεί ήδη και θα διαβάζω τα σχόλιά σας ανελλιπώς και καθημερινώς, αλλά δεν είναι βέβαιο ότι θα προλαβαίνω εγώ να σχολιάζω!
5) Θα κρατώ απουσιολόγιο φυσικά, ποιοι είναι παρόντες και ποιοι κάνουν....κοπάνες!
6) Μπορείτε να με ρωτάτε τα πάντα και θ' απαντώ στα πάντα (αυτό δεν αλλάζει!)
7) Όταν στέλνετε μια κριτική στις εκδόσεις Ψυχογιός για τα βιβλία μου, να φροντίζετε να γράφετε σωστά το mail σας γιατί και σ' αυτές απαντώ και εκνευρίζομαι όταν είναι λάθος η διεύθυνση και μου γυρίζει πίσω η απάντηση!
8) Δεκτά σχόλια εμψυχωτικά, δυναμωτικά κλπ!!!!
9) Η συμμετοχή στον διαγωνισμό για τον Έρωτα με το ταξίδι στην Κέρκυρα ξεπέρασε κάθε όριο και γι αυτό υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στην κλήρωση, ώστε να συγκεντρωθούν όλες οι συμμετοχές!
Πάμε τώρα σε κάτι άλλο:
Αύριο αρχίζει το 38ο Φεστιβάλ Βιβλίου στο Ζάππειο και θα κρατήσει μέχρι τις 27 του μήνα. Έχουμε και λέμε τώρα, πότε θα βρίσκομαι εγώ εκεί για να σας δω, να με δείτε, να γνωριστούμε και να τα πούμε!
1) Την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου από τις 7-10 (περίπτερο ΨΥΧΟΓΙΟΣ 80-81)
2) Το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου από τις 7-10 (περίπτερο ΨΥΧΟΓΙΟΣ 80-81)
3) Την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου από τις 7-10 (περίπτερο ΨΥΧΟΓΙΟΣ 80-81)
4) Το Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου από τις 7-10 (περίπτερο ΨΥΧΟΓΙΟΣ 80-81)
Πιο αναλυτικά, δεν μπορούσα να τα πω! Και κάτι ακόμα:
Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη, την δύναμη, την εμπιστοσύνη και όλα τα άλλα που είναι τόσα πολλά, που κάθε φορά όταν μου λέτε "ευχαριστώ" νομίζω ότι σας....κλέβω! Γιατί εσείς δίνετε περισσότερα...πάντα!

20 σχόλια:

  1. Γεια σου Λενάκι
    Κάτι για απουσίες διάβασα και ήρθα.
    Ελπίζω να μη μου έχεις βάλει πολλές.
    Καλή επιτυχία στο καινούριο βιβλίο και καλό κουράγιο.
    Ξεκίνησα και εγώ να γράφω πάλι παραμυθάκια και θα δω τι θα κάνω μετά.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή δύναμη Λένα μου!Είμαι σίγουρη πως όλα θα πάνε τέλεια όπως μας έχεις συνηθίσει!
    Για 5μερούλες θα βρεθώ Αθήνα με τον άντρα μου για κάποια ιατρικά θεματάκια -ελπίζω όχι σοβαρά.Σκέφτομαι -πρώτα ο Θεός- Σάββατο βραδάκι να περάσω από το Ζάππειο.Είδα το πρόγραμμα σου,αλλά Τρίτη επιστρέφουμε πίσω.
    Μακάρι να μπορέσουμε να σας δούμε μαζί με το Γιώργο.Αν πάλι όχι,μην με παρεξηγήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα χαρώ να σε δώ και ακόμα περισσότερο θα χαρώ αν τα...προβληματάκια είναι πράγματι μικρά και ασήμαντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία Έλενα, ευχαριστώ θερμά! ΚΑι οι απουσίες...δικαιολογημένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λενάκι ελπίζω να είσαι καλά και να μην έχω πολλές απουσίες και χάσω τη χρονιά!Η αλήθεια είναι ότι εξαφανίστηκα και έχω πάρα πολύ καιρό να αναρτήσω σχόλιο στο blog σου.Επειδή όμως ο "συγχρονισμός" μας είναι απίστευτος και καταλαβαίνω ότι δεν έχεις χρόνο για απαντήσεις και λεπτομερέστερες συζητήσεις σχετικά με τον Έρωτα, αυτή τη περίοδο που δημιουργείς το επόμενο βιβλίο σου, το μόνο που έχω να σου πω είναι ότι με τον Έρωτα σαν Βροχή κατάφερες να με κάνεις να νιώσω πραγματικά ερωτευμένη με τη ζωή και τους ανθρώπους!Για το δώρο σου, αυτόν τον έρωτα εγώ προσωπικά σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου γιατί οι περιστάσεις και
    κ ά π οι οι ανούσιοι άνθρωποι με είχαν κάνει να το ξεχάσω.
    Καλή σου επιτυχία Λένα μου στο επόμενο καινούριο σου , φιλόδοξο σχέδιο και να είσαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις!
    Υ.Γ:Εμψυχωτικά:είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις και θα δημιουργήσεις και πάλι ένα εξαιρετικά όμορφο, καλοδουλεμένο και βγαλμένο από τη ζωή βιβλίο, είσαι η καλύτερη συγγραφέας μυθιστορημάτων και η ειλικρινέστερη γυναίκα η οποία καταθέτει ένα κομμάτι από την ψυχή της όταν γράφει!Ελπίζω να καταφέρω να σε δω από κοντά για να τα πούμε αναλυτικότερα!
    Ηλιάννα
    Αγαπούλες............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λένα.... δεν σε φοβάμαι!! ξέρω ότι και πάλι αριστουργήματα θα δημιουργήσεις!!!!

    περίμενω, αναμένω.. θέλω τώρα το επόμενο... το 2010 μου πέφτει κάπως μακριά!!!!

    φιλιάαααααααααααααααααααααααα..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μεσημέρι κα Μαντά
    Πιστοί στις διαταγές σας, θα τις εφαρμόσουμε κατά γράμμα!!! Όμως κι εσείς μην μας ξεχάσετε!!!! Αναρτήσεις, απαντήσεις τα πάντα...όποτε εσείς θέλετε!!! Γιά άλλη μια φορά...καλό γράψιμο και καλά να περάσετε στο Ζάππειο. Φιλιά από την Κύπρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κυρία μαντά σας εύχομαι καλό γράψιμο και να ξέρετε ότι περιμένω με αγωνία το καινούργιο σας βιβλίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λένα μου καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα. Καλή δύναμη σου εύχομαι και πολλά χαμόγελα.
    Φιλάκια πολλά,
    Σμαράγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ό,τι πει το κορίτσι μας!

    Συνέχισε εσύ να γράφεις τόσο όμορφα κι από εμάς όση υπομονή θες!!!

    Το "Έρωτας σαν Βροχή", είναι εδώ, ακριβώς δίπλα μου. Μόλις το τελειώσω θα το παρουσιάσω στο http://vivlioparousiasi.blogspot.com με πολλή πολλή αγάπη.

    Κι "ευχαριστώ" θα συνεχίσω να λέω, εφόσον επιμένετε -εκεί στον Ψυχογιό- να μας βομβαρδίζετε με σελίδες γεμάτες ζωή!

    Την αγάπη μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή επιτυχία και θα ακολουθήσουμε κατά γράμμα τις εντολές. Καλά να περάσετε στο Φεστιβάλ Βιβλίου, και λυπάμαι που δεν θα μπορέσω να έρθω.Τζένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό φθινόπωρο και με το καλό να αρχίσεις τη συγγραφή της νέας ιστορίας.
    Ήθελα κι από δω να σε ευχαριστήσω για την παρουσία σου στο ιστολόγιό μου, το ποδαρικό και κυρίως για τις ευχές σου για το πρώτο μου βιβλίο!
    σ ευχαριστώ πολύ
    Τέσυ Μπάιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα,
    Διάβασα το Σπίτι δίπλα στο ποτάμι και μου άρεσε πολύ. Σε βρήκα στην φίλη μου Μαρία Τζιρίτα και ήρθα να στο πω.
    Καλή επιτυχία σε ότι γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πριν λίγες μέρες τελείωσα το βιβλιο σας
    Είναι νομίζω περιττό να πω ότι ήταν ΤΕΛΕΙΟ, νομιζω οτι είναι ηδη γνωστό.
    Εγω απλα θα πω τις ευχες μου για το νέο.
    Ακόμα περιμένω με ανυπομονησία και το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΣΙΓΑΡΟ που λογικα θα είναι κοντά μας φαντάζομαι τον Μάιο αλλά και την νεα σας ανάρτηση για τις ιστορίες σας στο BLOG.
    Είμαι θαυμάστρια σας το έχω ήδη πει σε παλαιότερη επικοινωνία μας και ειστε και η μόνη που με έκανε να νιώσω συγκίνηση διαβάζοντας.Το ιδιο επαθα και με το ΒΑΛΣ ΤΩΝ 12 ΘΕΩΝ αλλά και με το ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ
    Καλο μεσημερι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κυρία Μαντά καλησπέρα.Εχω διαβάσει όλα τα βιβλία σας και ενοείτε ότι μου άρεσαν όλα.Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο.Περιμένω το επόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λένα μου εισαι μια ΘΕΑ...Τα βιβλία σου τα'χω λατρέψει...Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο!!Τα έχω διαβάσει όλα σε λιγότερο από 1 μήνα..Έχω πάθει εξάρτηση!Περιμένω με αγωνία το επόμενο!!Φιλία και συνέχισε να μας μαγεύεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητή μου κυρία.
    Θα μπορούσατε να με πληροφορήσετε πως μπορώ να γνωρίσω τα βιβλία σας εδώ στην Νέα Υόρκη;
    Ευχαριστώ.
    Ντένης Κονταρίνης.
    Denniskontarinis@yahoo.com
    http://eftanhsa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κυρία Μαντά ,
    ειναι η πρωτη φορα που θα μοιραστω τις σκεψεις μου με σας κ τους αναγνωστες σας.Καταρχας ειμαι η Μαρία-χαιρομαι πολυ για την ηλεκτρονικη μας γνωριμία!-ειμαι αποφοιτη δραματικης σχολης αλλα η αληθεια ειναι πως απολαμβανω πολυ πολυ περισσοτερο ,στον ελευθερο χρονο μου, να διαβαζω λογοτεχνικα βιβλια και μυθιστορηματα παρα θεατρικα εργα!ολοι εχουμε τισ αδυναμίες μας!μενω χρονια στον Πειραια αλλα μεγαλωσα στην Κερκυρα.Εφυγα απο κει στα 18 μου και την αφησα πισω να μου θυμιζει ποσο τυχερη υπηρξα..ποση ομορφια κατακλυζει την φυση της..ποσο ευλογημενοι υπηρξαν καποιοι τοποι..ποσα δακρυα θα εριχνα καθε φορα που το καραβι μπαινει στο λιμανι κ αντικρυζω το φρουριο..Σας ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου που μεσα απτο υπεροχο βιβλιο σας(Ερωτας σαν βροχη) μπορεσα νοερα να "ξαναμπω στο λιμανι" και να δακρυσω...το απογευμα εκεινο που ξεκινησα το βιβλιο σας ο ουρανος ηταν συννεφιασμενος
    και ξαφνικα "βρεθηκα" στα καντουνια, στην συννεφιασμενη, μελαγχολικη Κερκυρα..κ υστερα γλιστρωντας στις λεξεις που υπεροχα πλεξατε, ταξιδεψα στο Λιστον, στην Παλαιοκαστριτσα..παντου..δεν αφησα το βιβλιο ούτε για να κοιμηθω...δεν μπορουσα..καταφερα να το τελειωσω-με παυσεις λυγμων φυσικά-σε μια μερα..ευτυχως δεν ειχα υποχρεωσεις εκείνη την ημερα!Σας ευχαριστω ξανά για το δωρο που μου κανατε χωρις να το γνωρίζετε..Σιγουρα σας ευχαριστουν κ ολοι οι αναγνωστες σας ο καθένας για τον δικό του λόγο..ο δικός μου λογος ειναι απλός..Θυμήθηκα εμένα..παιδι..εκει..κ ειχα ξεχασει..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!και θα τα πούμε σύντομα!περιμένω με αγωνια απαντηση σας -αν μπορεσετε -κ βεβαια το επομενο βιβλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα σε όλους που τόσο καιρό κάνετε υπομονή και αφήνετε σχόλια που διαβάζω, χωρίς ν' απαντώ. Τα διαβάζω όμως, χαμένη σ' ένα.... ουράνιο τόξο αυτή τη φορά! Μαρία μου μπορώ να σε καταλάβω απόλυτα, τα ίδια νιώθω κι εγώ κάθε φορά που μπάινω σ' αυτό λιμάνι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κύριε Κονταρίνη, λυπάμαι, δεν ξέρω αν τα βιβλία ελλήνων συγγραφέων γενικότερα, πωλούνται στην Αμερική. Οι περισσότεροι Έλληνες που μένουν στο εξωτερικό έχουν κάποιους στην Ελλάδα, που τους τα στέλνουν. Αν εσείς δεν έχετε, παρακαλώ ενημερώστε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή